Верховна рада України схвалила законопроект про регулювання вартості інтернету і мобільного зв'язку. Відповідний проект №3014 "Про електронні комунікації" у другому читанні підтримали 260 нардепів.
Документ згодом дозволить Україні інтегруватися у єдиний цифровий ринок Євросоюзу, оскільки імплементує норми Європейського кодексу електронних комунікацій, який впроваджується у Європі до кінця 2020 року.
Що пропонує закон
Вводиться повідомний принцип реєстрації суб'єктів господарювання, які здійснюють діяльність у сфері електронних комунікацій; визначається виключний перелік вимог до учасників ринку.
Законом вводяться консультації з учасниками ринку з усіх питань, що зачіпають їх інтереси; встановлюється процедура подачі документів до регуляторного органу в електронному вигляді.
Також документ визначає відповідальність за порушення законодавства про електронні комунікації і удосконалює контроль у цій сфері, зокрема в частині зменшення кількості перевірок таких суб'єктів на їх території.
Нагадаємо, профільний комітет рекомендував парламенту схвалити закон в другому читанні.
Експерти Нацагентства визначили перелік корупційних чинників у положеннях закону, серед яких створення регуляторного органу з невизначеним статусом і покладання на нього контролюючих функцій, використання у законі оціночних понять та інше.
Началось... езда п...й по кочкам! :(
2. Регуляторні зобов’язання, накладені згідно з частиною першою цієї статті, повинні ґрунтуватися на характері виявленої проблеми, бути пропорційними їх та виправданими в розрізі завдань, передбачених статтею 4 цього Закону.
Регуляторний орган застосовує відповідно до цієї статті регуляторні зобов’язання з метою недопущення застосування завищених цін (встановлення яких було б не можливе за умов ефективної конкуренції) чи стримування виходу на ринок або обмеження конкуренції шляхом встановлення цін на послуги нижче собівартості, які унеможливлюють конкуренцію з боку інших постачальників послуг електронних комунікацій, а також спрямовані на усунення з ринку інших постачальників послуг, та/або надання невиправданих переваги певним кінцевим користувачам або технічно та/або економічно необґрунтоване (щодо кінцевих користувачів) пакетування послуг електронних комунікацій.
1. Постачальник електронних комунікаційних послуг несе перед кінцевим користувачем за ненадання або неналежне надання електронних комунікаційних послуг таку майнову відповідальність:
1) за ненадання оплачених електронних комунікаційних послуг або надання їх в обсязі, меншому за оплачений, -
у розмірі оплаченої вартості ненаданих послуг та штрафу в розмірі 25 відсотків вартості послуг;
2) за безпідставне відключення термінального (кінцевого) обладнання, -
у розмірі абонентної плати за весь період відключення;
3) за безпідставні скорочення чи зміну переліку послуг, -
у розмірі абонентної плати за один місяць;
4) в інших випадках - у розмірах, передбачених договором про надання електронних комунікаційних послуг;
5) у разі неусунення протягом однієї доби із зафіксованого моменту подання абонентом заявки щодо пошкодження електронної комунікаційної мережі, яке унеможливило доступ кінцевого користувача до послуги або знизило до неприпустимих значень показники якості електронної комунікаційної послуги, абонентна плата за весь період пошкодження не нараховується, а постачальник електронних комунікаційних послуг у разі неусунення пошкодження протягом п’яти діб із зафіксованого моменту подання абонентом відповідної заявки сплачує споживачу штраф у розмірі 25 відсотків добової абонентної плати за кожну добу перевищення цього терміну, але не більше ніж за три місяці.
Хм... Навіть не знаю, хто зробив це разом...
http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=68059
Есть про то, что нельзя демпинговать с целью недопуска конкурента. Но что такое демпинг вроде как будет определять регулятор - НКРСІ.
Перекрестное и сейчас запрещено ЗУ про телекоммунікації, только все клали на это, полезнее дрюкать операторов за реестр и отчеты
Стаття 67. Принципи регулювання тарифів
1. Тарифне регулювання на ринку телекомунікацій України базується на таких принципах:
1) базування розрахунків тарифів на собівартості цих послуг з урахуванням отримання прибутку;
2) залежність рівня тарифів від рівня якості телекомунікаційних послуг;
3) недопущення встановлення демпінгових або дискримінаційних цін з боку окремих операторів, провайдерів телекомунікацій;
4) необхідність уникнення перехресного субсидування одних телекомунікаційних послуг за рахунок інших;
5) стягнення почасової плати за фактичний час отримання споживачем телекомунікаційних послуг.
Или болт того же Киевстара \ Фрегата и других демпингаторов.
Вы должны войти