Показники якості послуг рухомого (мобільного) зв’язку. Результати першого півріччя 2017 року
З метою інформування споживачів телекомунікаційних послуг та на виконання протоколу засідання Кабінету Міністрів України від 04.07.2017 оператори рухомого (мобільного) зв’язку подали до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, інформацію про якість телекомунікаційних послуг за І півріччя 2017 року.
Узагальнена інформація щодо показників якості, які характеризують доступність радіомережі та послуг, безперервність, повноцінність надання послуг, а також якість обслуговування споживачів, відображена нижче.
 


Аналіз отриманих даних показав дотримання встановлених рівнів якості послуг рухомого (мобільного) зв'язку, затверджених Наказом Мінтрансзв’язку від 19.03.2010 № 147, та стале розширення території покриття радіомережі стандарту «Цифровий стільниковий радіозв’язок ІМТ-2000 (UMTS)» (3G), в тому числі із забезпеченням високошвидкісного доступу до Інтернету.

Наразі періодичне інформування про якість телекомунікаційних послуг спрямоване на підвищення рівня інформованості споживачів та посилення конкуренції на ринку телекомунікацій України.

Довідково:

Організаційно-правові засади всебічного та періодичного інформування споживачів про рівні якості телекомунікаційних послуг, які надаються операторами, провайдерами телекомунікацій на ринку телекомунікацій визначені Положенням про якість телекомунікаційних послуг.

Оператори рухомого (мобільного) зв’язку в 2017 році здійснюють випробування показників якості телекомунікаційних послуг відповідно до рішення НКРЗІ, яким затверджено переліки показників якості послуг, рівні яких підлягають випробуванню в 2017 році та обов’язковому оприлюдненню у 2018 році.
Публікації за темою:
більше приховати
Джерело: www.nkrzi.gov.ua
alsdfg
2017-09-07 21:33:18
Avatar

Хуйова якість.

Nightly Wanderer
2017-09-07 21:52:00
Avatar

Неможливо дивитися на це шапіто. Ці так звані звіти не що інше як знущання над здоровим глуздом. Написати можна що завгодно. Я можу любі цифри написати з неба і фіг як це можна перевірити.

masters
2017-09-08 10:23:18
Avatar

Посмешили )))

После запуска 3ж у нас в городе, на Водафоне звонок проходит в лучшем случае раза с 3го ))

Во второй колонке у Водафона - 50% в лучшем случае  :facepalm:

olnet
2017-09-08 15:27:09
Avatar

Интертелеком коэффициент недоступности сети 0??? Что Вы курили??? Они даже карту покрытия у себя на сайте разместили учитывая наличия у абонента внешней направленной антенны около 21 Дб!!! Реальное покрытие, без учёта антенны внешней раза в три меньше чем размещено на сайте!

Выехал за город к родителям, там скорость этого ИТ 0,7/0,3 Мбит/с и это при заявленной до 14,7. Техподдержка на это говорит что у Вас всё в норме и Ваши показатель отвечают подчёркиваю СРЕДНИМ по БС. Да какая мне разница какие у них там средние, если они заявляют скорость в 20 раз больше чем есть на самом деле...

netsat2007
2017-10-04 22:19:14
Avatar

скажу из личного опыта ,что в  киевстар до оператора невозможно дозвонится незнакомому со всеми пунктами и подпунктами в меню,а интертелеком тупо не принимает заявки на качество и ремонт интернета мотивируя это тем ,что у них нет такой процедуры.

вот вам и такие показатели.

Ви маєте увійти під своїм обліковим записом

loading