З метою інформування споживачів телекомунікаційних послуг та на виконання протоколу засідання Кабінету Міністрів України від 04.07.2017 оператори рухомого (мобільного) зв’язку подали до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, інформацію про якість телекомунікаційних послуг за І півріччя 2017 року.
Узагальнена інформація щодо показників якості, які характеризують доступність радіомережі та послуг, безперервність, повноцінність надання послуг, а також якість обслуговування споживачів, відображена нижче.
Аналіз отриманих даних показав дотримання встановлених рівнів якості послуг рухомого (мобільного) зв'язку, затверджених Наказом Мінтрансзв’язку від 19.03.2010 № 147, та стале розширення території покриття радіомережі стандарту «Цифровий стільниковий радіозв’язок ІМТ-2000 (UMTS)» (3G), в тому числі із забезпеченням високошвидкісного доступу до Інтернету.
Наразі періодичне інформування про якість телекомунікаційних послуг спрямоване на підвищення рівня інформованості споживачів та посилення конкуренції на ринку телекомунікацій України.
Довідково:
Організаційно-правові засади всебічного та періодичного інформування споживачів про рівні якості телекомунікаційних послуг, які надаються операторами, провайдерами телекомунікацій на ринку телекомунікацій визначені Положенням про якість телекомунікаційних послуг.
Оператори рухомого (мобільного) зв’язку в 2017 році здійснюють випробування показників якості телекомунікаційних послуг відповідно до рішення НКРЗІ, яким затверджено переліки показників якості послуг, рівні яких підлягають випробуванню в 2017 році та обов’язковому оприлюдненню у 2018 році.
Хуйова якість.
Неможливо дивитися на це шапіто. Ці так звані звіти не що інше як знущання над здоровим глуздом. Написати можна що завгодно. Я можу любі цифри написати з неба і фіг як це можна перевірити.
Посмешили )))
После запуска 3ж у нас в городе, на Водафоне звонок проходит в лучшем случае раза с 3го ))
Во второй колонке у Водафона - 50% в лучшем случае
Интертелеком коэффициент недоступности сети 0??? Что Вы курили??? Они даже карту покрытия у себя на сайте разместили учитывая наличия у абонента внешней направленной антенны около 21 Дб!!! Реальное покрытие, без учёта антенны внешней раза в три меньше чем размещено на сайте!
Выехал за город к родителям, там скорость этого ИТ 0,7/0,3 Мбит/с и это при заявленной до 14,7. Техподдержка на это говорит что у Вас всё в норме и Ваши показатель отвечают подчёркиваю СРЕДНИМ по БС. Да какая мне разница какие у них там средние, если они заявляют скорость в 20 раз больше чем есть на самом деле...
скажу из личного опыта ,что в киевстар до оператора невозможно дозвонится незнакомому со всеми пунктами и подпунктами в меню,а интертелеком тупо не принимает заявки на качество и ремонт интернета мотивируя это тем ,что у них нет такой процедуры.
вот вам и такие показатели.
Ви маєте увійти під своїм обліковим записом