Інтернет-провайдер Фрінет (03) готується до поглинання компанією «Датагруп». Про це dev.ua повідомив співрозмовник, який також прицінювався до цього активу.
За словами співрозмовника, ціна майбутньої угоди — $ 19 млн. Як він каже, сторони «потиснули руки» в травні 2021. А зараз йде аудит активів «Фрінет».
Про поглинання чули й інші два представника ринку інтернет-провайдерів. Але без деталей.
Ще один співрозмовник говорить, що за «Фрінет» пропонували 300 млн грн ($ 11 млн). І нібито це і є реальна ринкова ціна компанії.
Редакція dev.ua зв’язалася з генеральним директором «Фрінет» Віктором Фроловим.
Він повідомив, що наміри у Датагруп купити «Фрінет» є.
Директор уточнив, що договір ще не укладено. «Коли договір буде відомий, то це оголосять», — підкреслив менеджер.
Ціну майбутньої угоди Фролов не коментує.
Фрінет обслуговує понад 160 тисяч абонентів, 40% відсотків з яких знаходиться в сільській місцевості.
Коментар в «Датагруп» отримати не вдалося.
Як повідомляли ЗМІ в 2013 році, «Фрінет» збільшила статутний фонд на $ 31 млн. Гроші були отримані від Олександра та Сергія Буряків, яким до цих пір належало менше половини компанії. Брати сконцентрували в своїх руках понад 95% компанії.
За словами Олександра Буряка, збільшення статутного фонду відбулося за домовленістю з іншим великим співвласником «Фрінет» Ігорем Вороновим (володів більше 40% акцій компанії), який вирішив вийти з бізнесу.
Зараз в реєстрі юросіб зазначено, що компанію контролюють через Брокбізнесінвест Олена Куценко і Сергій Пуд.
Ага, а сам Фрінет купляв по 30$. Нормальнл так накинули
Я думаю из этого ничего хорошего не будет... Покупать сеть, где есть та же воля, и фринет... Как то уныло и не экономически выгодно
Вот Житомире не везде воля есть.
у меня 118$ получилось
Буде така сама неповоротна махіна як і в свій час Укртелеком
І, схоже, через 5 років інтернет-провайдери будуть існувати в єдиному форматі в принципі: як додаткова мережа для мобільних 4G/5G послуг.
Звідси і екстрена концентрація. Та ж «Датагруп» посилено скуповує активи, щоб, з великою ймовірністю потім продати сконцентрований в одних руках актив великим мобільщикам, будь то Київстар, Vodafone або Turkcell (власник lifecell). Або скупником, наприклад, може виступити гість із середньої Азії, Казахтелеком, представники якого вже придивляються до місцевого ринку.
Але є проблема. Інтернет-провайдери звикли виймати з бізнесу непоганий кеш, але не звикли до корпоративної та тех-культурі. В кінцевому підсумку, є досить великі компанії, власникам яких вийти з гри буде досить важко. Вони не зможуть пройти аудит.
Будуть жертви.
в 2007 году были лимитные тарифные пакеты
в 2007 году ценник за абона так и стоил 150-200 уе
Но как показывает практика - чем больше провайдер - чем больше пизд*ца там твориться и абоны уходят
Взять те же европейские провайдеры ( где на страну 10-50 провайдеров) Итого аборигены ждут по 2-3-4 недели подключения. Любого большого гиганта у нас развалял и пофигу какие там будут бабки.
А так в Европе или Азии нет такого понятия
1 - 2 года беслпатного интернета Без договора за 100 грн при подключение ( аля по цене витой пары)
уже 0.25
давно такого нету
курс был 5
Тоже самое и у нас, там где монополия...
або як страшний сон коли в них 1000 за чирика буде
сон который станет реальностью.
Ещё с примерно 2007 года провайдерам пророчат "вывсеумрете уже вот-вот". ))) Но все никак. Живучие, падлы. ))
Умрет тот, кто не осилит тенденции и трэнды. А на счет 5г то же, что и 4г. Т.е. 4г живет своей жизнью, мы живем своей. Повлиял ли 4г на наш бизнес? Ес-но да. Убил? Нет.
Ес-но все течет, все меняется. Рентабельность падает, все усложняется. Ес-но чем мельче провайдер, тем сложнее ему выживать, но в то же время он гибче и маневреней. За 5 лет этот рынок ни кто не в силах монополизировать. Сомневаюсь, что и за 20 лет такое произойдет. Консолидация ес-но будет, но не монополизация.
Зачем ДГ скупает активы? Дык а шо им, в биткоины влаживаться? ))) Бизнес должен развиваться и расти, и они выбрали такой способ роста. И не факт, что будут потом продавать все оптом. С чем останутся? Вернутся на исходную? Или просто выйдут? Зачем, если компания успешная, показывает рост?
Они шо, рабов продают? )))
кол-во абонентов примерное, которое отражает масштаб компании, покрытие, долю рынка.
Если продавать продуктовый магазин, то считать кол-во клиентов, которые заходят покупать хлеб и пиво? ))))
Ну в этой теме все чуть сложнее, чем поехал на седьмой, купил по 10, продал у себя за 30. ))
Ви маєте увійти під своїм обліковим записом